שלטון העם? דיווחים כי היועמ"ש יוציא מניעה משפטית למינוי בן ארי

איתי גדסי 4 Comment on שלטון העם? דיווחים כי היועמ"ש יוציא מניעה משפטית למינוי בן ארי

לאחר המינוי של שר המשפטים אמיר אוחנה לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה. כתבי המשפט מדווחים כי היועמ"ש יוציא חוות דעת בה יקבע כי יש מניעה משפטית למינוי עו"ד אורלי בן ארי

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כתבי המשפט מדווחים כי לאור מינויה של עו"ד אורלי בן ארי לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה בניגוד לחוות דעתו של היועמ"ש מנדבליט. היועמ"ש יקבע , כי יש מניעה משפטית במינוי ולכן המינוי אינו חוקי. בנוסף רמזו כי המינוי עתיד להיפסל בבג"ץ.

כתבי המשפט השונים הגיבו בזעם למינוי שהחליט עליו שר המשפטים, שרק נזכיר נבחר ע"י העם והוא הריבון והקובע. ואמרו כי מדובר במנוי הזוי ונלעג וכי אין לה את הכישורים הדרושים להיות פרקליטת המדינה. לטענתם המינוי רק בא להתריס כנגד המערכת. הכעס הרב מראה בבירור איך צמרת המשפט בישראל יוצאת מכליה מתי שאינה קובעת ומחליטה, אלה העם.

נציין כי פרקליט המדינה היוצא שי ניצן שיבח את מ"מ פרקליט המדינה עו"ד אורלי בן ארי ואמר עליה: "פרקליטה חרוצה מאוד, מוכשרת, בעלת תפיסה משפטית מרשימה, בקיאות רבה בפסיקה, ובעיקר – שכל ישר. טיפולה בעניינים המשותפים בהם עסקנו התבטא ביסודיות רבה, בדבקות ובמסירות, בניתוח משפטי, בכושר אנליטי וביכולת להגיע לתוצאות. עיקר מומחיותה הינו כמובן בתחום הפלילי – בו ניהלה הליכים רבים מאוד בבתי המשפט המחוזיים ובבתי משפט השלום, ובו הנחתה פרקליטים רבים שפעלו תחת פיקוחה האישי והמסור".

עוד הוסיף שי ניצן לשבח את עו"ר אורלי בן ארי: "אולם אורלי עסקה גם בנושאים רגישים בתחום המנהלי… ובנושאים אלה גם כן פעלה בחכמה, ברגישות, ובאורח מסור ויסודי. אורלי הינה בוגרת קורס המנהלים של המשרד והיא ניהלה פרקליטים בפועל, וידה רב לה גם בתחום האקדמי – כבעלת תואר מתקדם בלימודי המשפטים וכמרצה באוניברסיטת תל אביב. מעבר לכל, אורלי הינה גם בעלת מזג נעים והליכות נעימות".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אנשי ימין יקרים תתעוררו!!! זו הזדמנות אחרונה משמיים

  2. 3

    טוב עשה שר המישפטים שלא היתכופף כעבד נרצע לגחמות של מנדבליט המושחת ומינה את המינוי הראוי ללא בקשת רשות ולפי החוק המעניק לו סמכות בילעגית

  3. 2

    מדינת משטרה
    מושחתים..

  4. 1

    בענין ה"סבירות" שהמציא לצערנו הפיראט המשפטי,אז אפשר לבטל כל החלטת ממשלה , כל קביעתו של שר נבחר,וכל החלטה של חבר כנסת תהפוך לאסקופה נדרסת. כך הדרג המשפטי יהפוך להיות שליט יחיד שידרדר את המדינה להיות אירן מספר 2. החרפה זועקת לשמים וחסל סדר נבחרי העם.